Garantie en Service
Garantie en service
Bij Smarthome-X willen we dat je lang plezier hebt van je smart-producten. Hieronder vind je in één oogopslag alle belangrijke informatie over garantie, service en installatie.
Wettelijke garantie
2 jaar wettelijke garantie op alle producten bij normaal gebruik.
Garantie-aan-huis
Garantie-aan-huis in de eerste 3, 6 of 12 maanden (afhankelijk van het product): Defect in de Garantie-aan-huis-periode? Bel of mail onze klantenservice. Onze monteur komt langs om het probleem te beoordelen en te verhelpen.
Annuleren of verplaatsen van een afspraak is altijd kosteloos. ook bij een niet-thuis situatie wordt een nieuwe afspraak zonder extra kosten gepland.
Verdere garantie (na garantie-aan-huis)
Product opsturen naar onze technische dienst. DeTechnische dienst beoordeelt het defect:
- Gerechtvaardigd defect: product wordt gerepareerd of vervangen en teruggestuurd.
- Niet gerechtvaardigd defect (bijvoorbeeld schade door eigen schuld of externe oorzaak): wij nemen contact op om de verdere opties te bespreken.
Reparatie of vervanging
Defecten binnen de garantieperiode worden opgelost via:
- Garantie-aan-huis of
- opsturen naar de technische dienst.
Voor vragen over garantie, defecten of schade kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@smarthome-x.nl of telefoonnummer 085-0604024.