Garantie en Service

Garantie en service

Bij Smarthome-X willen we dat je lang plezier hebt van je smart-producten. Hieronder vind je in één oogopslag alle belangrijke informatie over garantie, service en installatie.

Wettelijke garantie

2 jaar wettelijke garantie op alle producten bij normaal gebruik.

Garantie-aan-huis 

Garantie-aan-huis in de eerste 3, 6 of 12 maanden (afhankelijk van het product): Defect in de Garantie-aan-huis-periode? Bel of mail onze klantenservice. Onze monteur komt langs om het probleem te beoordelen en te verhelpen. 

Annuleren of verplaatsen van een afspraak is altijd kosteloos. ook bij een niet-thuis situatie wordt een nieuwe afspraak zonder extra kosten gepland.

Verdere garantie (na garantie-aan-huis)

Product opsturen naar onze technische dienst. DeTechnische dienst beoordeelt het defect:

  • Gerechtvaardigd defect: product wordt gerepareerd of vervangen en teruggestuurd.
  • Niet gerechtvaardigd defect (bijvoorbeeld schade door eigen schuld of externe oorzaak): wij nemen contact op om de verdere opties te bespreken.

Reparatie of vervanging

Defecten binnen de garantieperiode worden opgelost via:

  • Garantie-aan-huis of
  • opsturen naar de technische dienst.

Voor vragen over garantie, defecten of schade kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@smarthome-x.nl of telefoonnummer 085-0604024.

 

©Auteursrecht 2025. Alle rechten voorbehouden.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.